홈페이지 FAQ 내용에 재미있는 내용이 있길래 옮겨봅니다.


12. Why doesn't Gregory, as a company, sell on the web?

=> 왜 인터넷 판매를 하지 않는가?



At Gregory we rely on our specialty retail dealers to help consumers select the proper pack. Their role in educating consumers, then selecting and fitting the appropriate pack is critical to customer satisfaction. Because of this important role played by our specialty dealers, we simply could not ensure our ultimate goal of having our customers end up in the proper, correctly fit pack if we were to sell directly over the internet.

=> 당사는 전문판매업자가 고객이 적합한 제품을 선택할 수 있도록 도와주는 것을 존중한다.
     그들의 역할은 고객에게 적합한 제품을 선택할 수 있도록 해주어 고객이 만족할 수 있도록 하는 것이다...


우리나라 그레고리 판매 전문가 들도 정말 고객에게 이러한 가치(Value)를 주는지 궁금하네요.. ㅋㅋ